۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

آقای کـُردان؛ خجالت بکش!


نامه ای به علی کردان به بهانه جعلی بودن مدرک دانشگاهی اش

جناب آقای کـُردان

فضاحت جعلی بودن مدرک دکترای جنابعالی یادآور طعنه گزنده مرحوم «جلال آل احمد» است که بیش از 40 سال پیش و در فضای «احساس تشخص جامعه بظاهر فرهنگی ایران» پشت عنوان «دکترا» خطاب به ایشان اظهار داشت:

خدا را شکر می کنم که از وسوسه دکترا گرفتن مصونم داشت.

وسوسه ای که تاکنون نیز گریبان گیر خرده فرهنگ جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی ایران بوده تا جائی که جنابعالی را نیز که علی الظاهر قبل از شیفتگی به «متظاهر به عالم بودن» می بایست تشنه طلب علم از مهد تا لحد می کرد به آن درجه از حضیض واداشت تا برای ارضای آن «نیاز روانی تشخص طلبانه» با اعتبار و آبروی یک ملت و حکومت بازی کنید و لکه ننگ و شرم آوری را به امضای خود و با بدنامی در پیشینه و تاریخ سیاسی ایران ثبت کنید.



جناب آقای کردان

بیش از این به شعور این ملت توهین نکنید. کاش فضاحت جعلی بودن مدرک دکترای جنابعالی تا همین سطح باقی می ماند اما متاسفانه جنابعالی با تذبذی که تا قبل از آشکار شدن بی اعتباری مدرک تحصیلی تان بمنظور اختفای آن بی اخلاقی از خود نشان دادید، جرم خود را سنگین تر کرده و متاسفانه دروغگوئی را تا بالاترین سطح وزارت در جمهوری اسلامی ایران نهادینه کردید و اکنون نیز بی آزرمی را به جائی رسانده اید که با سفیه فرض کردن مردم ایران اصرار می ورزید تا به ایشان بقبولانید در این ماجرا بی تقصیر و بی اطلاع بوده و حرامیان جنابعالی را فریب داده اند.



جناب آقای کردان

از فرصت مقتضی نهایت بهره را ببرید و چنانچه مطابق ادعای خود در نامه به رئیس جمهور، قدردان حسن اعتماد ایشان و انشاالله مردم هستید شخصاً بار ایشان و مردم ایران را از این بی آبروئی سبک کنید و خود به استقبال خروج از کابینه بروید.



جناب آقای کردان

باعث کمال تاسف است که طی کمتر از 20 سال شاهد چنین دگرگونی باشیم که دو دهه پیش نوجوانان این مملکت برای رساندن خود به خط مقدم و دفاع از کیان دین و میهن شان دست در شناسنامه خود می بردند و با جعل تاریخ تولد شان خود را جهت ورود به رقابت حضور در جبهه های جنگ به دروغ برخوردار از سن قانونی می کردند و اکنون صاحب منصبانی چون جنابعالی در سودای وزارت و صدارت چنین بی شرمانه از اعتبار یک ملت برای تامین جاه طلبی ها و کمبودهای روانی شان هزینه می کنند.



جناب آقای کردان

می دانم وزارت شیرین تر از عسل نزد شماست تا جائی که با لو رفتن اجتناب ناپذیر آن مدرک مجعول باز هم «سیاست ورزی»! کردید و بمنظور ابقا و ماندگاری خود در پست وزارت خطاب به رئیس جمهور نوشتید:

بدیهی است اینجانب با قدرشناسی از حسن اعتماد ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی، با احساس آمادگی و انگیزه بیشتر، در خدمت اهداف بلند انقلاب و نظام مقدسجمهوری اسلامی ایران خواهم بود و تمامی تلاش خود را در خدمت به کشور و مردم عزیز به‌کار خواهم بست.



جناب آقای کردان

علی رغم تصور و تخیل تان از فراست و زیرکی خود، متوجه نشده و نیستید که با این پاراگراف، آشکارتر شهوت تان به پست و سمت و قدرت را به مردم اثبات کردید. ترجمه نچندان سخت این بخش از نامه جنابعالی به رئیس جمهور اعلام خاکساری ذلیلانه ای است برای ماندن بر کرسی وزارت بدین معنا که با توجه به حذف وزیر قبلی از وزارت کشور تنها به اتهام استقلال رای و ارائه هم زمان گزارش و گردش کارش به مقام ارشد و «ارشدتر»! خود، جنابعالی در حال دادن این تضمین متابعت به رئیس جمهورید که:

فضاحت جعل مدرک به اندازه کافی سطح و قواره و موجودیت اینجانب را در مقابل رئیس جمهور تقلیل داده تا معظم اله بتوانند «علی کردان» را به عنوان وزیری تحت الامر و قابل اطمینان و مدیون و نمک پرورده و بی خطر، بپذیرند!



جناب آقای کردان

رها کنید این حُب وزارت و شهوت قدرت را. حتی چنانچه همه ادعاهای جنابعالی مبنی بر فریب خوردن و بی اطلاعی تان از جعلی بودن آن دکترای لعنتی برخوردار از صحت باشد در یک نکته نمی توان شک کرد و آن اینکه علی کردان برای مدرک دکترا تا آن اندازه ارزش و اعتبار قائل است که حاضر می شود بدون طی مراحل قانونی بمنظور تصاحب آن کسوت علمی راه میان بُر را انتخاب کند. حال با توجه به چنین «شیفتگی قابل تقدیری» که از خود در طی مدارج علمی نشان داده اید شایسته نیست بمنظور اثبات آن به مردم عطای وزارت را به لقایش ببخشید و وقت خود را صرف تحصیل واقعی در دوره دکترا در هر رشته مورد دلخواه خود فرمائید تا پس از چند سال این بار واقعاً برخوردار از مدرک و عنوان دکترا شوید؟ ارزنی هم دلنگران خالی ماندن پست وزارت کشور نباشید و مطمئن باشید همانطور که بنیان گذار جمهوری اسلامی در وصیت نامه خود تصریح داشتند:

با رفتن یک خدمتگزار در سد آهنین ملت خللی حاصل نخواهد شد که خدمتگزاران بالا و والاتر در خدمتند.



داریوش سجادی

11مهر87

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر