۱۳۹۲ خرداد ۷, سه‌شنبه

هزیمت انقلاب مخملی


وجه تسمیه رویکرد اصلاح طلبان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، تحت عنوان «انقلاب مخملی» هر اندازه به زعم اصلاح طلبان منسوب به این گزاره قبیح باشد نمی توان منکر یک حُسن آن شد و آن قوت این گزاره در شفاف کردن عرصه منازعه سیاسی ایران در فردای 22 خرداد است. چنین شفافیتی نیز مدیون مساعی جمیله روزنامه اصولگرای کیهان بوده که با شدت و جدیت کوشید ذیل سلسله مقالات: «چگونه پروژه جامعه مدنی مُبدل به مبارزه مدنی شد» و استناد به مقالات نشریات و موسسات آمریکائی از قبیل مصاحبه نشریه «فارین پالیسی» با پاول رابرتس، معاون اسبق وزارت خزانه داری آمریکا و ادعای وی مبنی بر کمک مالی بنیاد ملی دمکراسی به اصلاح طلبان برای راه اندازی انقلاب مخملی در ایران و یا اتکای بر ادعای موسسه آمریکائی سابان مبنی بر طراحی انقلاب مخملی اصلاح طلبان قبل از انتخابات ریاست جمهوری، افشاگر توطئه اصلاح طلبان در ایجاد چنان انقلابی نرم در ایران باشد.

لذا با فرض صحت ادعای روزنامه کیهان در این نکته نمی توان تردید داشت که با سرکوب آن انقلاب مخملین از طریق بازداشت گسترده چهره های شاخص اصلاح طلب و مهار تظاهرات پیاده نظام اصلاح طلبان در سطح تهران، اینک اصلاح طلبان چاره ای جز تسلیم نداشته و هر اندازه تلخ اما صادقانه باید بپذیرند در مصاف با اصولگرایان شکست خورده اند.

اما پذیرش این شکست با عنایت به زمین مبارزه ای که پیشتر کیهان ترسیم گر آن بوده، بمعنای پذیرش شکست در صحنه انتخابات نیست بلکه ناظر بر شکست در صحنه جنگ بین دو جبهه حق و باطلی است که به حول قوه الهی با هزیمت اصلاح طلبان مختومه شد.

مختصات این آوردگاه نیز قبل از آنکه توسط اصلاح طلبان و در پشت درب های بسته پنتاگون و CIA و کاخ سفید تعریف شود، یک ماه پیشتر از 22 خرداد و در «مسجد سیّد» شهر اصفهان و با مساعی جمیله مدیر مسئول روزنامه اصولگرای کیهان طراحی و ارائه شد.

آوردگاهی که مطابق بیانات مدیر مسئول روزنامه کیهان طی جلسه سخنرانی هفتم خرداد در «مسجد سیّد» حکایت از عرصه عاشورا و رویاروئی لشکر یزیدیان با سپاه حسین ابن علی داشت.

نبردی تاریخی که برخلاف عاشورای نخست، این بار یزید و یزیدیان منسوب به اصلاح طلبی محکوم به شکستی محتوم در مقابل حسینیان منسوب به اصولگرائی اند.




حسین شریعتمداری:

باید مواظب بود که آنهائی که در بدر با قرآن جنگیدند در صفین همین قرآن را بر سر نیزه نکنند. می توان این افراد را به آسانی شناخت. مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به برخی کاندیداها حاضر در انتخابات و طرفدا‌ران آنها گفت: تو شال سبز می بندی؟ شال سبز که مقدس تر از قرآن نیست. قرآن را هم بر سر نیزه کردند، باید دید ماهیت امر چیست و باید دید آیا تابلوها با ماهیت کار سازگار است یا خیر؟ وی با بیان اینکه زمان بسیار حساسی است و دشمن خارجی با همه توان به میدان آمده و کار به نقطه حساس رسیده است، تصریح کرد: دشمن خیال جمع داشته باشد که دیگر مالک بر نمی‌گردد، صحنه عاشوراست ولی این بار قرار نیست حسین شهید شود بلکه زمان هلاکت یزیدها و عمرسعد هاست.

7خرداد88 مسجد سید ـ اصفهان





همه شواهد و قرائن نیز ناظر بر صحت پیش بینی مدیر مسئول کیهان است و اصلاح طلبان گریزی از این واقعیت ندارند تا بپذیرند شکست خوردند.

اینک با چنان فتح عظیم و تاریخی این بر عهده فاتحین است تا تکلیف آخرین فراز از آن نبرد تاریخی را نیز روشن کنند و آن فرجام «14 میلیون» سرباز به اسارت گرفته شده لشکر یزیدیان است.

اصولگرایان چاره ای ندارند تا به لوازم نبردی که خود مختصات آن را عاشورائی و رقبایشان را مخملی یا یزیدی تعریف کرده اند، متعهد بمانند و بدیهی ترین برآمد این مختصات مفروض دانستن تعلق 14 میلیون نفر از شهروندان ایرانی به سپاه جور است که مطابق نتایج اعلام شده از انتخابات با «سپاه یزید» بیعت کرده اند!





داریوش سجّادی

27/تیر/88



http://kayhannews.ir/880424/14.HTM#other1402

http://kayhannews.ir/880424/14.HTM#other1401

http://www.noandish.com/com.php?id=27544

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر