۱۳۹۲ خرداد ۱, چهارشنبه

اصحاب فتنه!


موفقيت پروژه مشترک سلطنت طلبان و خشونت طلبان در سرکوب جنبش دانشجوئی
بعد از چهار روز درگيری و شورش کور در کوی دانشگاه تهران و خيابانهای اطراف آن متاسفانه همانطور که طی مقاله اسب تروآ پيش بينی شده بود، شنبه شب گذشته 600 نفر از افراد لباس شخصی با حمله به خوابگاه دانشگاه علامه همانند 18 تير ماه سال 78 يورشی وحشيانه به دانشجويان مستقر در اين مرکز کرده و با توحشی کور اقدام به ضرب و شتم دانشجويان می کنند.

اميد می رود دانشجويان دورانديشانه با پائين کشيدن شعله های درگيری طرف مقابل را محروم از تداوم چنين خشونت ورزيهائی نمايند.

نکته ای که دانشجويان ايران را ملزم الرعايه به چنين دورانديشی می کند نسبت مستقيم فاشيست با خيابان است!

آرمانی ترين مکان برای اعمال خشونت و ابراز وجود عناصر با رويکردهای خشن فاشيستی سطح خيابانها بوده که بمثابه نياز حياتی ماهی به دريا ايشان را در خلسه و نشئه ای سبکبالانه مهيای خشونت ورزی می کنند.

اين بر عهده دانشجويان بوده و هست که زيرکانه با پرهيز از خيابانی شدن بروز مطالباتشان امکان تحقق نياز آرمانی خشونت ورزان را از ايشان مضايقه کنند.

همانطور که بوضوح طی درگيريهای اخير ديده شد دو جناح سلطنت طلب خارج از کشور و يگان عملياتی محفل حقانی در داخل کشور با يک هم سوئی آشکار موفق شدند تمهيد کننده فضای جنگی و خشنی بر اتمسفر جنبش اصلاح طلبی ايران شوند که عوائد آن منحصراً بنفع خشونت ورزان داخلی واريز شد.

بنا بر خبری موثق يک روز قبل از آغاز درگيريها در کوی دانشگاه تهران سلطنت طلبهای مقيم لوس آنجلس طی تماسی با موسسه گلوب کاست ايشان را متقاعد کردند تا ضمن پرداخت مبلغی کلان موقتاً و تنها بمدت چهار روز (از سه شنبه 20 خرداد تا جمعه 23 خرداد) برنامه های شبکه های تلويزيونی ايشان را منتقل بر روی ماهواره هات برد 3 نمايند.

انگيزه اين خاصه خرجی سلطنت طلبها کيفيت بهتر و قوی تر هات برد 3 بود که عملاً برای دريافت امواج ماهواره ايش در ايران در معرض پارازيتهای صادره در کشور نمی باشد.

مطابق اين خبر مسئولين گلوب کاست از آنجا که بر روی هات برد 3 مشترکين ديگری جدای از مشترکين ايرانی نيز داشتند بمنظور در امان ماندن ديگر مشترکينش از پارازيتهای ارسالی از داخل ايران موافقت خود را موکول به توافق با طرف های ايرانی در داخل کشور می کنند!

بگفته يک منبع غير رسمی، صدا و سيمای جمهوری اسلامی نيز موافقت خود را تنها تا پايان شب جمعه اعلام می نمايد و طی همين مدت هم بود که شبکه های ماهواره ای متصل به سلطنت طلبها حداکثر يقه درانی خود را بمنظور ترغيب مردم و دانشجويان جهت شهرآشوبی به عمل آورده و با دادن تريبون به رضا پهلوی بمنظور ارسال پيام برای دانشجويان و مردم ايران کوشيدند مشاراليه را در مقام رهبر جنبش دانشجوئی کشور به دانشجويان داخل حقنه نمايند!

همزمان اصحاب فتنه در داخل کشور نيز از معرکه گردانی سلطنت طلبها بهره برداری کرده و توانستند با منتسب کردن نهضت اصيل و خودجوش دانشجويان در کوی دانشگاه به مشتی سلطنت طلب عافيت نشين در لوس آنجلس مشروعيت سرکوب جنبش دانشجوئی را برای نيروهای سياه لشگر خود تمهيد کنند.

بنا به گفته يک منبع موثق از داخل ايران در جريان درگيريهای چند روز گذشته تعدادی بازداشت شده اند که در حاشيه ناآراميها فتنه گری می کرده اند.

مطابق همين خبراين بازداشتيها که 19 نفر بوده در اختیار مطلق وزارت اطلاعات هستند و قوه قضاییه شديداً بدنبال تحويل گرفتن ايشان از وزارت اطلاعات است اما ظاهراً به دستور اکيد رهبری و رياست جمهوری دستگیرشدگان و اطلاعاتشان بصورت بسیار بسته تحت محافظت قرار گرفته اند!

طنز تلخ ناآراميهای چند روز اخير کوی دانشگاه تهران آنجاست که انگيزه ابتدائی دانشجويان در کوی اعتراض به خصوصی شدن دانشگاه ها بود که به زعم ايشان زمينه ساز حضور فرزندان مرفهين و متمولين به دانشگاهها خواهد شد بدون آنکه اين اقشار مرفه کمترين صلاحيت علمی برای ورود به دانشگاه داشته باشند و صرفاً با اتکای بر تمّول مالی پدرانشان از توفيق دانشجو شدن برخوردار خواهند شد.

اما با معرکه گردانی رسانه های سلطنت طلب لوس آنجلسی همان اقشاری که دانشجويان به نشانه اعتراض به ورودشان به دانشگاهها دست به اعتراض زده بودند از روز دوم ناآراميها ضمن تغذيه رفتاری از طريق ماهواره هايشان خود را با اتومبيلهای آخرين سيستم! به کوی دانشگاه رسانده و در کنار دانشجويان شهرستانی کوی دانشگاه که حتی محروم از داشتن يک راديو هم هستند! شعار های سياسی سر دادند!

نارضايتی های موجود در سطح جامعه نيز زمينه اپيدميک شدن بيشتر ناآرامی را در سطح تهران فراهم کرد و مجموعاً فضای مستعدی را برای سياه لشگر اصحاب حقانی مهيا ساخت تا با پايان گرفتن شب چهارم و آغاز ارسال پارازيت بر روی شبکه های لوس آنجلس تهاجم خونين خود به دانشجويان را در خوابگاه علامه کليد بزنند.

طبعاً چنانچه جامعه دانشجوئی کشور، اسير جو ملتهب فعلی در ايران شده و فريب آروغ های سياسی از سر سيری مشتی سلطنت طلب مقيم خارج را خورده که بعد از سالها عياشی اکنون در طمع طعامی ديگر ياد ايران افتاده اند و دامنه اعتراضات خود را از سطح خيابان خارج نسازند، فرصتی آرمانی را در اختيار جناح خشونت طلب قرار داده تا به بهانه قابل استناد مبارزه با عوامل سلطنت طلب داخلی و بتعبير خطيب نماز جمعه هفته اخير تهران مشتی «سوسوله بچه ساواکی»! مطالبات مشروع دانشجويان را قربانی قدرت طلبی عقبه ستادی جناح حقانی در داخل کشور و عقده گشائی سلطنت طلبان در خارج از کشور نمايند.

پاسخگوی تهاجم وحشيانه شنبه شب به خوابگاه دانشگاه علامه و هر خونريزی ديگری که در جامعه دانشجوئی کشور در اين ايام اتفاق بيافتد، قبل از خشونت طلبان داخلی، رسانه داران سلطنت طلب لوس آنجلس خواهند بود که در محافل گرم و امن خود در آمريکا نشسته و از راه دور با ادبيات عوامفريبانه و هيجان زا جوانان نجيب و دانشجوی کشور را فديه هوس ها و هوس بازيهای ابلهانه خود می کنند.



داريوش سجادی

25/خرداد/82

آمريکا


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر